lauantai 17. maaliskuuta 2012

Suomessa vierailulla



Rakkaat ystävät, veljet ja sisaret Jeesuksessa!
Ennen kaikkea kiitän Jumalaa tämän työn mahdollisuudesta ja haluan olla Hänelle uskollisena ja hyödyllisena kaikessa!
Kiitän jokaista teistä, jotka haluatte olla minun tukijoina ja tehdä kanssani tätä arvokasta evankeliumityötä!
Kun kävin Suomenkiertueella, sain kuulla muutamia tarinoita, miten ihmeellisellä tavalla eri ihmiset osallistuivat tähän tuerenkaaseen. Iloitsen, että me kaikki voimme palvella meidän Herraamme ja olla toteuttamassa Hänen ikuista kutsuaan  – viedä ilosanomaa uskosta osattomalle ihmiselle ja rohkaista niitä uskovia, jotka vielä ovat arkoja kertomaan sen sanoman kirkkojen ja rukoushuoneiden seinien ulkopuolelle.
Monet teistä, jotka kävitte näissä tapahtumissa, joissa olin, rohkaisitte minua ja olen todella kiitollinen teille näistä rohkaisevista sanoista. Eräästä ihmisestä haluan mainita erikoisesti. Hän itse on Venäjältä, mutta jo monta vuotta asuu Suomessa. Olimme nuoria poikia, kun saimme tutustua. Emme olleet tavanneet yli 10 vuoden ja nyt hän sai tiedon, että tulen heidän paikkakuntaan. Hän toi tilaisuuteen mukanaan vanhemman poikansa. Kun kokous oli ohi, pitsat syöty, kahvit juotu ja ihmiset jo kaikki lähtivät kotiinsa, tämä mies sanoi: ”Artur, älä koskaan jätä kitaraasi nurkkaan. Sinä ja kitarasi olette yhtä ja sun lauluissa on Elämän sanoma. Jatka Herran pellolla tätä työtäsi!” Jotain liikahtui sisällä, koska me olimme samassa seurakunnassa ja sanomakin silloin oli sama, mutta nimenomaan tämän tähden meidän suuhteissa oli vaikeuksia (lievästi sanottuna). Varmaankin ymmärrätte, mitä nämä sanat merkitsivät minulle nyt, koska sydämessäni minä arvostin häntä. Kiitos Herralle!
Ystävät, vielä kerran haluan kiittää jokaista teistä ja pyydän: - muistakaa minua rukouksissanne jatkuvasti, koska inhimillisesti itsekin olen heikko ja tarvitsen Pyhän Hengen johdatusta päivittäin!
Lähettäjieni kanssa olemme sopineet, että jokaisen kuukauden viimeisellä viikolla te saatte viestejä Herran pelloilta, jotka sijaitsevat kauniissa Karjalassa. Kiitos, kun olette Hengessä mukanani! Lopuksi otan lainaa Pekka Simojoen laulusta ”Menkää ja tehkää”:
                                   Hän lupaa kanssamme olla
Niin kauan kuin päivä on.
Lähtekää! Teitä odotetaan !
Menkää ja tehkää!
Lähdetään, meitä yhä odotetaan!
-Siunaavin ja rukoilevin terveisin lähettinne Artur

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti